Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Για τους φίλους-τόπους

Υπάρχουν τόποι που σε-κάνουν-φίλο.

Υπάρχουν και άλλοι που δεν-θες-να-΄σαι-εκεί.

Όπως και να ‘χει όμως, σε κάθε τόπο, τον ρόλο παίζουν οι ανθρώποι.

Μα πόσο σημαντικός είναι ο άνθρωπος στον τόπο?

Αν πας σε έναν τόπο, ουσία της επαφής είναι:
  • η Δημοκρατική Αρχή
  • η Αξιοπρέπεια του Συλλογικού Συνειδητού-Ασυνειδήτου
από τα οποία εξαρτάται το πώς θα τον αντιληφθείς και θα σ' αντιληφθεί (κι αυτά αναφέρονται σ' ανθρώπους).

Όμως, σαν επισκέπτης, ακούω και άλλα λόγια: Αυτός Είναι Δικός-Μου Τόπος, Αυτός ο Τόπος Είμαι-Εγώ!

Αλλά, δεν συμμετέχω (όπως έλεγες Γιάννη-μου) σ’ αυτό το Δράμα. Είμαι και θέλω να παρα-μείνω ελεύθερος, ενοικιαστής-χρήστης του χώρου, που πλήρωνε και θα πληρώνει το νοίκι του.


Υ.Γ. 1
Βλ. σχετική αναζήτηση στο Google: ρατσισμός και βία 

Υ.Γ. 2

Υ.Γ. 3
Βλ. επόμενη ανάρτηση: Για τους φίλους-τόπους και πάλι