Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Άλλαξε κουτί στις αποδείξεις!!!

Πανικόβλητος και μόλις πριν ανακατέψω τις περσινές με τις φετινές αποδείξεις, θυμήθηκα ότι πρέπει ν' αλλάξω το κουτί!

Τι μπάχαλο!

Και πρέπει πάλι ν' αθροίζω...

Είναι πολύς ο κόσμος που αντιδρά σ' αυτό που λεν "κάρτα του πολίτη". Μα έχω γράψει και παλαιότερα, πως: αν θέλουμε κοινωνικό κράτος, θέλουμε και παροχές από το κράτος. Αν θέλουμε παροχές από το κράτος, θέλουμε φόρους.

Σε παλαιότερες σχετικές αναρτήσεις για να μην περαιωνόμαστε κάθε τρεις και-λίγο, έχω πει πολλά γαμώτο, μα να και κάτι που μ' άρεσε πολύ, πούλα-πούλα (4), έχω διατυπώσει το δικό-μου αίτημα: "θα ’θελα πολύ να δω ένα απλό-εύχρηστο και απ' όλους προσβάσιμο Taxisbook (που θα αφορά και τον πολίτη, μα και την πολιτεία)". Όσον αφορά την πολιτεία τώρα κάτι-γίνεται με την διαύγεια που πολύ μ' αρέσει.

Εγώ-πάλι, με χαρά μπορώ να δείξω σε κάθε ενδιαφερόμενο το κουτί που 'χω μαζέψει τις φετινές αποδείξεις μου. Μα είναι βέβαιο ότι και να σας το δείξω, θα ταλαιπωρηθείτε (όπως ταλαιπωρήθηκα και 'γώ) μια-δυο μέρες τουλάχιστον, για να κάνετε τα νούμερα. Δεν θα 'ταν καλύτερο τα νούμερα να βγαίνουν από μόνα τους μέσω ενός συστήματος?

Εμένα θα μ' άρεσε!

Αν-πάλι όλα αυτά πήγαιναν κι ενημέρωναν αυτό που λέω "Taxisbook" (στο Δίχτι) θα μας χάλαγε?

Έτσι, τα έσοδα, τα έξοδα, αν είχα "κάτι" όλα θα φαίνονταν... Καλύτερα είναι τώρα που οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι παίρνουν, τι ξοδεύουν και περιουσία έχουν?

Και ας επέλεγα (αν ήθελα) να μην φαίνονταν απ' όλους. Ας το 'βλεπε τουλάχιστον η εφορία να είχα τέλος-πάντων συμφωνήσει με τον αρμόδιο πως κάνω-τα-σωστά και πως δεν συμπληρώνω "στα τυφλά" κενά πεδία.

Η-κάθε προβολή βοηθάει την επιθυμία που 'χουμε: να χτίζουμε το Πρόσωπό-μας, με το αντίκρυσμα του Άλλου και με την ανάκλασή-του στα μάτια μας. Αν το Δίχτι δώσει και αυτό το (μάλλον) ηθικό πλεονέκτημα: τι καλά!

Ίσως-κάποτε να γίνει και το λέω από τώρα, πως εμένα θα μ' αρέσει.


Υ.Γ.
Η εμπειρία μου, μου λέει πως: ότι "αρχείο" είναι σε κούτες, σε φακέλους, θα είναι άτακτο. Η μόνη περίπτωση να είναι κάτι τακτικό (να είναι όσο περισσότερο τακτικό μπορεί να είναι) είναι να φαίνεται, και να 'ναι προσβάσιμο απ' όλους. Γιατί μόνο η αίσθηση ότι ο άνθρωπος υφίσταται μια συνεχή αξιολόγηση μπορεί να βελτιστοποιήσει την δυνατότητά του να το κάνει και να τον πείσει να παράγει το έργο της τάξης.

Διαφορετικά και σύμφωνα με τον 2ο θερμοδυναμικό νόμο, θα είναι όλα-ΟΠΑ!