Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Πούλα-πούλα (4)

Θα κάνω εξαγωγές (!) αφου οι "σοφοί" μου φτιάχνουν "στρατηγική" (βλ. σχετικό άρθρο από ΤΑ ΝΕΑ).


Πως θα το κάνω αυτό? Βουτώντας τα νεράτζια από τις νερατζιές και φτιάχνοντας γλυκό του κουταλιού?

Αντε καλά, ίσως το καυσαέριο του δώσει άλλη γλύκα. Και μετά πως θα "εξάγω" δηλαδή: που θα πουλάω? (βλ. πρόσφατη σχετική ανάρτηση πούλα-πούλα 3 κ.α. σχετικές αναρτήσεις).

Το internet μας έχει δώσει πολλές δυνατότητες για να "πουλήσουμε" το οτιδήποτε θα μπορούσαμε να φτιάχναμε. Μα ο μεγάλος μου φόβος είναι να μην είμαι "άτακτος" στην εφορία. Γι αυτό και δεν υπάρχει περίπτωση να πουλήσω, αν δεν γνωρίζω πως μπορώ (τακτικά) να το κάνω.

Μια (παλαιότερη) μα επίκαιρα διαμορφωμένη απορία-μου είναι: Γιατί να μην υπάρχει ένα απλό, εύχρηστο και φιλικό taxisbook τέτοιο ώστε: να δουλεύει και ως "ταμειακή μηχανή" για να μπορούμε "τακτικά" να πουλήσουμε το οτιδήποτε μπορεί να φτιάξουμε και να φορολογούμαστε (απλά, χωρίς τα "άπειρα" πεδία και τους σχετικούς-άσχετους και ακαταλαβίστικους κωδικούς) αμέσως μόλις το κάνουμε? 

Αν μπορούσε αυτό να λειτουργεί και ως βιβλίο εσόδων-εξόδων, ακόμα καλύτερα και αν το "συνέδεαν" και με την κάρτα που θα πάρουμε: super! Γι αυτό μου άρεσαν οι πρόσφατες ανακοινώσεις που λεγαν: όλα τα εισοδήματα στο Δίχτι. Συμπληρωματικά θα έλεγα: και κάθε ιδιοκτησία στο Googlemap! (κτηματολόγιοοοοοοο?)

Να κάτι που, αν μας άφηναν να το κάνουμε, χωρίς να πνιγούμε στα χαρτιά και τις εφορίες, με έναν απλό, εύχρηστο και φιλικό τρόπο, χωρίς να πληρώσουμε το 500 € της ταμειακής και τα παρελκόμενα, θα 'χαμε την χαρά πως: κάτι-κάνουμε!

Γιατί όμως έχω την αίσθηση πως η στρατηγική για τις "εξαγωγές"  θα αφορά τους 5-10 "Φίλους" που πάνε πέρα-δώθε τα κοντέινερ?

Μα-παλληκάρια, η ψυχολογία της αγοράς δεν εξαρτάται από τα κέφια 5-10 ανθρώπων αλλά τον popolo!