Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Περιγραφή του παιχνιδιού 4. Το κέντρο

Σε συνέχεια προηγούμενων αναρτήσεων, [1], [2], [3], [4], [5] περιγράφω το παιχνίδι.

Γενικά για το κέντρο

Το κέντρο του χώρου είναι ιδιαίτερος τόπος.

Με την τοποθέτηση μιας Bastet στο κέντρο γεννιούνται ή καταστρέφονται ιδέες.

Στόχος του παιχνιδιού είναι η δημιουργία των ιδεών που μετατρέπονται σε έργα. Καλή ιδέα για τον έναν, δεν είναι απαραίτητα καλή ιδέα για τον άλλο. Με το σκεπτικό αυτό, έχουμε την τάση να καταστρέφουμε αντί να δημιουργούμε ιδέες που δεν μας φαίνονται καλές. Γι αυτό θεώρησα ότι έπρεπε να υπάρχει στο παιχνίδι και η επιλογή αυτή.

Αρχικά σκεφτόμουνα ότι θα μπορούσαν να καταστρέφονται και τα έργα.

Τελικά όμως όχι. Από ένα έργο πάντα-κάτι-μένει και αν το ολοκληρώσει κανείς είναι κτήμα του.

Η επιλογή του αν η Bastet θα γεννήσει ιδέα ή θα καταστρέψει είναι του παίχτη που φέρνει την Bastet στο κέντρο.

Αν καταστρέψει, ο παίχτης μένει ακίνητος για δύο ώρες (κινήσεις) του Anubis, της Bastet ή του ζαριού του άλλου παίχτη. Στόχος είναι η γέννηση και η ανα-γέννηση και όχι η καταστροφή.

Αν γεννήσει παίζει την επόμενη ώρα (κίνησή του).

Η φύση του ανθρώπου συν-υφαίνεται με τα εγωιστικά πιστεύω του και τη νίκη. Αυτά ορθώνονται αντιμέτωπα σε καλές και αγαθές προθέσεις και εκφράζονται με την καταστροφή.

Άλλα στοιχεία για το κέντρο

  • Δεν επιτρέπεται το σκότωμα της Bastet όταν είναι στο κέντρο και γεννάει.
  • Όταν η Bastet είναι στο κέντρο και γεννήσει ή καταστρέψει, στην επόμενη ώρα (κίνησή της) πρέπει να μετακινηθεί από αυτό χωρίς την επιλογή του ζαριού.
  • Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση πυραμίδας στο κέντρο.
  • Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση του Anubis στο κέντρο.



Υ.Γ.
Σε λίγο η συνέχεια