Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Επιλεγόμενα για το παιχνίδι

Σε προηγούμενες αναρτήσεις περιέγραψα το παιχνίδι.

Δεν πιστεύω ότι οι οδηγίες του παιχνιδιού θα μείνουν ως έχουν.

Είναι βέβαιο ότι οι οδηγίες αυτές, μπορεί να ομαλοποιηθούν ή να εξελιχθούν, να φύγει ο παράγοντας της τύχης και το παιχνίδι να υποστεί άπειρες τροποποιήσεις με ενδεχόμενα καλύτερους συμβολισμούς.

Όταν γίνει αυτό, θα αναφέρεται στους ανθρώπους που το παίζουν, στις συνθήκες που επικρατούν στην αντίληψη του ρόλου μας στον κόσμο και σε καλύτερη γνώση και χρήση των συμβόλων. Είναι μια προβλεπόμενη διαδικασία (βλ. Yalom 2008) και αν συμβεί, θα το θεωρήσω εξαιρετική επιτυχία γιατί το παιχνίδι θα αφορά τον κόσμο.

Όπως και να’ χει όμως, μου άρεσε εξαιρετικά η διαδικασία της σύνθεσης και της επεξεργασίας του παιχνιδιού αυτού γιατί, έχω την αίσθηση-ελπίδα, ότι αναδεικνύει (εμπεριέχοντας) στοιχεία της φύσης του ανθρώπου στο πέρασμά του απ’ τον κόσμο.

Αφορμή και κυρίαρχη αιτία της δημιουργίας αυτού του παιχνιδιού ήταν η γλυπτική. Τολμώ να πω ότι ενθουσιάστηκα να βλέπω τα γλυπτά να αναπτύσσονται με άλλους ρόλους, εξαιρετικά δυναμικούς, μέσα στα πλαίσια του παιχνιδιού. Ένιωσα τον Anubis και την Bastet ζωντανούς, ταυτίζοντας τον εαυτό μου και τους συμπαίχτες μου με αυτούς και τους ρόλους τους.

Η διατύπωση της εξέλιξης της σκέψης μέσα απ' το ιστολόγιο ήταν μια εξαίρετη διαδικασία και μάλλον βοηθητική για την δημιουργία του παιχνιδιού. Επειδή όμως ήταν μάλλον κουραστική (γιατί τώρα διαβάζεται ανάποδα), εφεξής οι προηγούμενες αναρτήσεις θα μείνουν ως έχουν και το παιχνίδι (όπως θα το παίζω εγώ τουλάχιστον) θα περιγράφεται στο τεύχος που θα είναι διαθέσιμο από την διεύθυνση:

Υ.Γ.
Για την την ανάπτυξη του παιχνιδιού, οφείλω θερμές ευχαριστίες στην Ματίνα Κούγκια και την Έλενα Βαρδαξή, που παίξανε υπομονετικά μαζί μου τα πρώτα παιχνίδια και που διατύπωσαν σκέψεις -εξαιρετικά δημιουργικά- επάνω του.