Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Σ(τ)ενα(γμ)-ριακό δάνειο

Δύο εβδομάδες ασχολιόμουνα με το παιχνίδι μου (στον κόσμο μου) και μόλις είδα ειδήσεις πάγωσα και αναρωτήθηκα:
που πάει η οικονομία?

Σκέφτομαι το εξής σενάριο:

Ας πούμε ότι έχω πάρει δάνειο από την τράπεζα, για να πάρω σπίτι και έχω πέσει θύμα των «μικρών γραμμάτων» στο συμβόλαιο του δανείου.

Τότε, πληρώνω τεράστιο ποσό για να εξοφλήσω τους τόκους του δανείου και να πληρώσω το δάνειο.

Για διάφορους λόγους, η τράπεζα «πέφτει έξω» και χρεοκοπεί.

Άμα χρεοκοπήσει η τράπεζα δεν θα υπάρχει κανείς για να μου ζητήσει τα λεφτά μου και θα έχω μείνει με το σπίτι!

Αντί γι αυτό, μου ζητάνε να πληρώσω περισσότερους φόρους, για να μην κλείσει η τράπεζα και να συνεχίσει να μου ζητάει να πληρώνω τα υπέρογκα ποσά για να εξοφλήσω το δάνειο.

Είναι μια πρόχειρη και μονομερής οπτική γωνία, αλλά δεν μου φαίνεται απίθανο σαν σενάριο.