Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Αν ήμουν τράπεζα...

... θα 'χα θυμώσει!

Πολύ θα μου την έσπαγε που κάποτε κράταγα τον Κόσμο και τώρα κρατάω τα π@π@ρια μου...

Πολύ θα μου την έσπαγαν αυτά τα τυπάκια που αντί ν' αφήνουν τα-όποια φράγκα τους σε μένα, τα πάνε βόλτα όπου λάχει.

Γιατί, ότι κάναν οι Έλληνες και κάνουν τώρα και οι Ιταλοί (βλ. σχετική ανάρτηση) και θα το κάνουν κι άλλοι, κι άλλοι...

Γι αυτό και γώ, να δεις τι θα κάνω.

Σε μια νύχτα, θα καταργήσω το ευρώ και θα συναλλάσσομαι μόνο σε "λωλό".

Το "λωλό", θα είναι το νέο χρήμα και όποιος έχει τα λεφτά του στην τράπεζα, θα του τ' αλλάξω αμέσως 1ευρώ=1λωλό. Ακόμα καλύτερα 1ευρώ 5λωλό (για να γουστάρουν αυτοί, οι λίγοι, που ακόμα μ' εμπιστεύονται!).

Οι άλλοι θα κουρεύονται (και είναι πολλοί!!!). Κάθε μέρα θα υποτιμώ το ευρώ και μάνι-μάνι, σ' ένα μήνα, το ευρώ δεν θα 'χει μία!

Θα με ρωτήσεις: πώς θα τυπώσεις το "λωλό" σε ένα βράδυ?

Μα δεν θα το τυπώσω. Όλη η δουλειά είναι: να πείσω τον κόσμο πως ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.

Το "λωλό" θα υπάρχει μόνο ως ηλεκτρονικό χρήμα που θα διαχειρίζομαι μόνο εγώ και μέσα από μένα θα γίνονται όλες οι συναλλαγές!

Κι άστους να γράφουν αναλύσεις και νούμερα για το τραπεζικό σύστημα και την οικονομία.

ΠΙΦ!

Εν μία νυκτί τους έφαγα, σούταρα και reboot-αρα!