Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Καβάλαε αγέρωχος ο "δεν πληρώνω"...

... φεύγοντας σφαιράτος κάτω απ' την μπάρα.

Αυτό έγινε σήμερα τ' απόγευμα ως εξής: πλήρωσα το e-pass και η κοπέλα στο γκισέ μου το 'δωσε, σηκώνοντας τη μπάρα.

Μέχρι να πάρω το e-pass, (η μπάρα σηκωμένη) περνάει (απ' τα δεξιά) σφαιράτος και αγέρωχος, καβάλα στην μηχανή του,  ο "δεν πληρώνω" .

Η μπάρα κατέβηκε και την κοίταζα... Ξανά-δωσα το e-pass και πέρασα.

Για να εξηγούμαστε:

Φαίνεται πολιτικά-"χαριτωμένο" το κίνημα "δεν πληρώνω", μα δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι όλοι αυτοί που τώρα το στηρίζουν με την στάση τους, δεν ψήφισαν τις πολιτικές επιλογές που καθόρισαν το-όποιο τίμημα σήμερα τους ζητάνε να πληρώσουν.

Προσωπικά δεν ψήφισα τις επιλογές αυτές και φαίνεται εξαιρετικά επίκαιρη μια παλαιότερη σχετική ανάρτηση (Σεπτέμβριος του 2008) "ο κρατισμός που θέλουμε να προσπεράσουμε".

Αλλά πειθαρχώ σ' αυτή την "δημοκρατία" όσο κι αν, αυτά που κάνει, δεν μου αρέσουν.

Κάποιοι λένε να μην πληρώνουμε και φόρους (όπως διάβασα πρόσφατα πως κάποιοι-θέλουν) γιατί έχουμε κακούς κουμανταδόρους που κάνουν τα κουμάντα.

Ούτε και μένα μου αρέσουν οι κουμανταδόροι μας (να τους αλλάξουμε!!!) μα δεν θα πω πως δεν πληρώνω (όσο αντέχω) αυτό που μου αναλογεί για το σπουδαίο συλλογικό έργο της πολιτείας (βλ. παλαιότερη σχετική ανάρτηση για τους φόρους).

Ανεξαρτήτως της μορφής που έχει επιλεγεί απ' τους ανθρώπους που εκλέχθηκαν για να της δώσουν το σχήμα της δομής της, καλώς η κακώς, ζητούμενο είναι η δημοκρατική πολιτεία.

Ή μήπως όχι?


Υ.Γ.
Βλ. σχετική ανάρτηση από το online-pressblog.blogspot.com: "OBSERVER: Εικόνα ακυβερνησίας στην Ελλάδα!"