Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Κάτι σαν δελτίο τύπου για την έκθεση γλυπτικής

Εμπνευσμένος από τον πραγματικά-πολύ-χρόνο που είχε περάσει στο Surf Café (ή αλλιώς «αγαπημένη μπάρα στο Λαύριο») ο Φοίβος Σαργέντης δημιουργεί μία παρέα από γλυπτά η οποία η οποία συμπάσχει και συμπαρίσταται στη γλυκιά μοναχικότητα της μπάρας.

«Έχοντας λοιπόν περάσει πολύ χρόνο μόνος μου (αλλά πάντα μαζί με τους αγαπημένους μου Αντρέα, Βασίλη και Κυριάκο) σε αυτή την αγαπημένη μπάρα στο Λαύριο, μορφοποίησα κάποιους φίλους που θα ‘θελα να είχα δίπλα μου όταν τά ‘πινα εκεί. Ως μνήμη του παρελθόντος χρόνου μου, η έκθεση αυτή είναι το ευχαριστώ μου σε αυτόν τον υπέροχο-πολυαγαπημένο χώρο καθώς και μία «φαντασιακή» απόπειρα μιας άλλης ενδιαφέρουσας συντροφιάς.»

Στα πλαίσια αυτά, θα παρουσιαστούν γλυπτά εμπνευσμένα από πρόσωπα και χαρακτήρες όπως: o Louis Armstrong, ο Marlon Brando (Godfather), ο Gérard Depardieu (Cyrano de Bergerac), ο Alfred Hitchcock, ο Herbert von Karajan, ο Jack Nicholson (one flew over the cuckoo"s nest), ο Georges Perec, ο Al Pacino (Scarface), ο Sancho Panza, ο Don Quixote de la Mancha, ο Ελισσαίος Βλάχος, ο Γιάννης Δρακόπουλος, ο Σταμάτης Κραουνάκης, ο Ηλίας Πετρόπουλος.

Παρακάτω ακολουθεί το κείμενο της πρόσκλησης:

Ο Κυριάκος Κατσουνάκης, ο Αντρέας Χαμπαίος και ο Βασίλης Ασημακόπουλος σας προσκαλούν στην παρουσίαση της έκθεσης γλυπτικής του Γ.-Φοίβου Σαργέντη με θέμα «Φίλοι που θα ‘θελα να τα ‘πινα μαζί» στο Surf Café την Παρασκευή 4.7.08 και ώρα 21:00

Διάρκεια έκθεσης. 04.07.08-13.07.08

Surf Café

Διεύθυνση: Κουντουριώτου 6 Λιμάνι Λαυρίου

Τηλέφωνο: 22920-26222






Σχετική "βιβλιογραφία": Γραπτά μηνύματα, «Ποιητική συλλογή» που γράφτηκε μαζί με τον Γιάννη Δρακόπουλο τον καιρό που ανεβοκατεβαίναμε στο Λαύριο




Σχετικά κείμενα

Γιατί το κάνω εγώ αυτό?

Για τους φίλους

Λίγα λόγια για τα έργα της έκθεσης

Λίγα λόγια για την αγαπημένη μπάρα στο Λαύριο

Σχετικός σύνδεσμος

Γ.-Φοίβος Σαργέντης Γλυπτική: http://www.itia.ntua.gr/~fivos/sculpt/