Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι επί της ουσίας δεν θα υπάρχουν τα γκα-φρα (όλες οι συναλλαγές πάνω από 1.500 ευρώ θα γίνονται μέσω τραπέζης). Ήταν κάτι που το είχα γράψει σε πρόσφατη σχετική ανάρτηση και μου φάνηκε πολύ έξυπνη η εφαρμογή του και λογικά τα όρια που καθορίστηκαν.
Με δυσκολεύει όμως η καταχώρηση αποδείξεων. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν υπάρχει στο taxisnet μια φόρμα καταχώρησης (αντίστοιχη με τόσες άλλες εφαρμογές ΦΠΑ κ.λπ.) και πρέπει να κατεβάσω διάφορα λογισμικά που δεν ξέρω ποιο είναι το "καλό" για το σύστημα.
Αυτό πάλι που λεν "ταμειακές μηχανές παντού" καλό μου φαίνεται. Αλλά π.χ. οι βενζινοπώλες, θέλουν να αγοράσουν τις ταμειακές απ' το ΕΣΠΑ (κουστούμι είναι κι αυτό-δεν είν' και λίγα).
Ας πούμε λοιπόν πως θέλω να επιχειρήσω, μα δεν κάνω αυτό το βήμα "να την πάρω" και δεν ξέρω να την διαχειριστώ.
Ως πρόταση, θα έλεγα το εξής:
Κάθε πολίτης που επιχειρεί ή θέλει να επιχειρήσει, να έχει μια έτοιμη και κυρίως απλή, φόρμα στο taxisnet (δηλαδή να "στηθεί" ένα σύστημα ενός "ιντερνετικού" μαγαζιού απ' το taxisnet) που σύμφωνα μ' αυτό να δουλεύει. Μέσω αυτού, να κόβονται οι "ιντερνετικές" αποδείξεις-τιμολόγια κατ' ευθείαν στον πελάτη, που θα καταχωρούνται απ' ευθείας στο σύστημά (λογαριασμό αποδείξεων-τιμολογίων του πελάτη του). Με τον τρόπο αυτό, θα μπορούσαν και να φορολογούνται και να "απο-ΦΠΑ-ζονται" αυτόματα.
Έτσι το αυτονόητο της απόδειξης και των τιμολογίων θα γίνει εξαιρετικά εύκολο, άμεσα "καταχωρίσιμο" και θα μπορούσαν να λυθούν τα-όποια προβλήματα σχετικά με το πως θα κόβουν τις αποδείξεις-τιμολόγια αυτοί που πρέπει να τις κόβουν και το πως θα τις καταχωρούν αυτοί που θα τις παίρνουν.