Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Για την "εκπαιδευτική τηλεόραση"

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης και σχετικής δημοσκόπησης από ΤΟ ΒΗΜΑ της 7.2.2010 θεωρώ εξαιρετικά ύπουλη την πρωτοτυπία κατά την οποία: αυτοί που ρωτάν έχουν το θράσος να ρωτάν τον κάθε πολίτη σχετικά με θέματα μακρο-οικονομίας που (με την πλύση εγκεφάλου που έχει δεχθεί) έχει την αφέλεια και απαντάει!

Έτσι: "....ένα ποσοστό 50,2% πιστεύει ότι οι νέες ρυθμίσεις δεν είναι ικανές να σταματήσουν το κύμα υποβάθμισης της δανειοληπτικής ικανότητας της χώρας...."

Μα είναι δυνατόν ο κόσμος να ξέρει και να αξιολογεί το "δανειοληπτική ικανότητα της χώρας" σε αυτό το τρομερό-παγκόσμιο πολιτικό-χρηματοπιστωτικό "σύστημα των συστημάτων" και να έχει γνώμη επ' αυτού?

Ως άσχετος με το θέμα (δεν βλέπω και πολύ τηλεόραση), δεν έχω παρά να συγχαρώ τα δελτία ειδήσεων για τον σπουδαίο εκπαιδευτικό τους ρόλο. Θα μπορούσανε μάλιστα, εκτός από θέματα μακρο-οικονομίας να λέγαν και άλλα (μηχανικού, γιατρού, δικηγόρου κ.λπ.) για να γίνουμε ο πρώτος λαός απολιτικ παν-επιστημόνων-παντογνωστών.