Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Πόσο πιο κάτω?!?

Η κόρη μου, καθήμενη στο καρεκλάκι της, κάθε τρεις-και-λίγο πετάει κάτω τα πράγματα που βρίσκονται μπροστά της.

Τα βλέπει να πέφτουν και με εξερευνητικό βλέμμα, τα παρακολουθεί στο δάπεδο.

Αναρωτιέμαι τι-να-κοιτά και γιατί-αυτό-το-κάνει?

Κάθε φορά, εγώ αναφωνώ: Βαρύτητα (!) Δουλεύει (!!!) εκτιμώντας ότι επιβεβαιώνει την βαρύτητα που μάλλον-πρόσφατα συνειδητοποίησε.

Αλλά η κόρη μου, δεν έχει κλείσει χρόνο.

"Μεγάλοι" "άνδρες" (και το μεγάλοι και το άνδρες σε εισαγωγικά) έχουν την πολυτέλεια να εξετάζουν ότι δουλεύει η βαρύτητα???

Γιατί έχω την αίσθηση ότι φοράν πάνες κάτω απ' τα "παντελόνια" και αφήνουν όλους-μας στην-πάντα (και τον πάτο)???

Έχουν καταλάβει άραγε ότι δεν έχουν την πολυτέλεια να παρατηρούν καθήμενοι στα καρεκλάκια τους την-χώρα στον-πάτο (σαν το μωρό μου) διαλογιζόμενοι για τ' ότι η βαρύτητα: δουλεύει?!?