Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Και το τέλος

Σε συνέχεια προηγούμενων αναρτήσεων, εγώ την έχασα την μάχη.

Αυτό λοιπόν είναι το δημόσιο έγγραφο που έστειλα με αρ. πρωτ. 34538//3.11.09 (και το δημοσιοποιώ γιατί είμαι βέβαιος πως πολλοί θα χαρούν) .

Αθήνα 2.11.2009

Προς

Τον Πρύτανη του Ε.Μ.Πολυτεχνείου

Καθ. κ. Κ. Μουτζούρη

Θέμα: Αδυναμία εκτέλεσης καθηκόντων

Αξιότιμε κύριε Πρύτανη,

Σας ενημερώνω ότι το Σάββατο 31.10.2009, κατά την επίβλεψη των εργασιών κλαδέματος και κοπής ατάκτων δέντρων στο Ιστορικό Συγκρότημα Πατησίων που είχαν προγραμματιστεί σε συνεργασία με την Διοίκηση του Ιδρύματος, ομάδα φοιτητών με εγκάλεσε και διατύπωσε απειλές στο πρόσωπό μου. Στην συνέχεια σταμάτησε το έργο και η ομάδα αυτή «απαλλοτρίωσε» τα εργαλεία του αναδόχου.

Σήμερα Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009, στο χώρο του Ιστορικού Συγκροτήματος οι απειλές που είχα δεχθεί πήραν την μορφή βίαιων συνθημάτων σε τοίχους, ενώ παρεμποδίστηκε η πρόσβαση στο γραφείο μου (με κόλλα στον αφαλό της κλειδαριάς). Όσον αφορά τον χώρο εργασίας μου στο Ιστορικό Συγκρότημα, επειδή ενημερώθηκα πως με περίμενε ομάδα φοιτητών με απειλητικές διαθέσεις, δεν πήγα.

Παράλληλα υπήρξαν και άλλες σχετικές δράσεις οι οποίες με στοχοποιούν και με διασύρουν − προφανώς αδίκως − μιας και ενώ είχα ευθύνη της επίβλεψης των εργασιών, όπως ελπίζω ότι έχετε ενημερωθεί, δεν ήμουν αυτός που αποφάσισε την εκτέλεσή τους.

Σε συνέχεια των πρόσφατων γεγονότων, αλλά και παλαιότερων εγγράφων μου προς τον Πρόεδρο της Σχολής Αρχιτεκτόνων Καθ. κ. Σ. Ραυτόπουλο (αναφέρω το πρόσφατο με αρ. πρωτ. 88//26.10.2009, που σας είχα κοινοποιήσει) με βαθύτατη θλίψη μου, σας δηλώνω αδυναμία να εκτελέσω τα όποια καθήκοντα απαιτούν την φυσική μου παρουσία και αφορούν το Ιστορικό Συγκρότημα Πατησίων (σχετική απόφαση Π.Σ. της 3.10.2008 και ορισμοί μου ως επιβλέπων διαφόρων έργων στο Ιστορικό Συγκρότημα) και θερμά παρακαλώ για τις περαιτέρω δικές σας ενέργειες.

Μετά Τιμής,

Γ.-Φοίβος Σαργέντης

Δρ Μηχανικός

Κοινοποίηση

Αντιπρύτανη Ε.Μ.Π. Καθ. κ. Ι. Πολύζο

Αντιπρύτανη Ε.Μ.Π. Καθ. κ. Γ. Σπαθή

Πρόεδρο Σχολής Αρχιτεκτόνων Καθ. κ. Σ. Ραυτόπουλο

Γενική Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Μ. Παναγιώτου-Νιζαμίδη

Διευθυντή Συντήρησης Εγκαταστάσεων κ. Γ. Δήμου



Υ.Γ.
Βλ. σχετικές φωτογραφίες