Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Συνταγή ιγμορίτιδας

1ον: δεν είμαι γιατρός

2ον: έχω ταλαιπωρηθεί χρόνια με την ιγμορίτιδά μου

3ον: εδώ και 20 μέρες προσπαθούσα να έχω σε καταστολή μια ιγμορίτιδα που με τριγύριζε με ισχυρά σπρέυ κορτιζόνης, φυσιολογικούς ορούς, αντισταμινικά χάπια και συναφή σκευάσματα.

Τις τελευταίες 5 μέρες, βλέποντας ότι τα σπρέυ κορτιζόνης δεν δουλεύουν πια,  οι φυσιολογικοί οροί και τα σχετικά σκευάσματα δεν πρόσφεραν τίποτα και αναγνωρίζοντας τα συμπτώματα μιας ιγμορίτιδας που εξελίσσονταν (μέσα σε μια κατάσταση απελπισίας και πονοκεφάλων) πειραματίστηκα με τα ιγμόρια μου ως εξής:

Έχω ακούσει ότι το κρεμμύδι και το σκόρδο έχουν αντι-μικροβιακή δράση (το σκόρδο-λέει είναι και φυσικό αντιβιοτικό) και σκέφτηκα ότι πρέπει να τα βάλω πάνω στην φλεγμονή που υπάρχει πρόβλημα για να το λύσουν.

Έτσι έβαλα τρεις σκελίδες σκόρδο και ένα κομμάτι κρεμμύδι (περίπου ίδιας ποσότητας με το σκόρδο) στη μηχανή που στύβει σκόρδο και τα κομματάκια αυτά, τα έβαλα σε μικρό μπολ. Στο μπολ αυτό έβαλα βραστό νερό.

Το ζεστό νερό το άφησα περίπου 15 λεπτά και το σούρωσα σε ένα άλλο μπολ όπου έβγαλα 10-20ml σκορδο-κρεμυδό ζουμο.

Αυτό το σκορδο-κρεμυδό ζουμο το έβαλα σε περίπου 1 ποτήρι νερό με περίπου 1 κουταλιά του γλυκού αλάτι και έκανα πολλές πλύσεις στη μύτη μου (περίπου 2 ποτήρια/ώρα) με μια μεγάλη σύριγγα.

Οι πλύσεις αυτές ήταν εξαιρετικά επώδυνες, ζαλιζόμουν και οι μύξες μου μετά βρώμαγαν, αλλά την τέταρτη μέρα ξύπνησα κάπως καλά. Την πέμπτη καλύτερα!

Ίσως το σκορδο-κρεμυδό ζουμο να μην βοήθησε και να ήταν η ιδέα μου, μπορεί μόνο το αλατόνερο να αρκούσε, ίσως να πέρναγε και μόνο του, πάντως εγώ έτσι έγινα καλά.

Τις μέρες αυτής της "θεραπείας", κάθε πρωί έπινα και ένα ποτήρι ζεστό νερό, που είχε στυμμένο ένα λεμόνι με μια κουταλιά μέλι.

Ξαναλέω: γιατρός δεν είμαι, μια σκέψη και ένα πείραμα στον εαυτό μου έκανα με μια εξαιρετικά επώδυνη "θεραπεία", η οποία όμως εμένα μου δούλεψε και (για την ώρα) μοιάζει να γλίτωσα την αντιβίωση.

Περαστικά μας.


Υ.Γ.
Καταναλώστε υπεύθυνα: στην περίπτωση που σκέφτεστε να πειραματιστείτε και εσείς αντίστοιχα με τα ιγμόριά σας, παρακαλώ συμβουλευτείτε τον γιατρό σας μιας και εγώ δεν είμαι γιατρός και ενδεχομένως κάτι που μπορεί σε μένα να έκανε π.χ. τυχαία καλό, σε κάποιον άλλο να κάνει κακό.